Sen çok fazlasına sahip olduğun zaman yaşam bir dansa dönüşür, bir kutlamaya dönüşür. Fakat toplum senin dans etmene, kutlamana izin vermez; toplum asla gerekenden fazla enerjiye sahip olduğunu görmek istemez. Ancak açlık seviyesinde yaşamana izin verilir. Çok fazla olmana izin verilmez, çünkü bir kez çok fazla olduğunda kontrol edilemezsin ve toplum seni kontrol etmek ister. Bu son derece incelikli bir tahakkümdür.
Plan yapmaya başladığın anda kendini bölmüş olursun. - Kontrol eden ve kontrol edilen. - Çatışma doğdu, artık asla huzurlu olmayacaksın. Kontrol etmeyi başarabilirsin ama huzur olmayacak veya kontrol etmeyi başaramamış olabilirsin, o zaman da huzur olmayacak başarılı ol ya da olma en sonunda başarısızlığa uğradığını fark edeceksin. Ne yaparsan yap hayat mutsuz geçecek.