G.

G.
@fallingthadarksness
~𝐆𝐭
Yalnızca bir isim beni beni bu kadar eskilere götürebilir miydi, bilmezdim. Götürürmüş. İmkansızlığa doğru bir arayışım var, asla gelmeyecek bir bekleyiş. Pencerenin arkasında asla gelmeyecek o güzel geleceği beklemek... Üzgünüm çocuklar, çoktan bir kez aşık olmuştum bile. Çünkü ben sokakları yalnız yürüyorum. Yalnız müzik dinliyorum. Bir fincan kahvemi hiç kimseyle paylaşmıyorum.
1000Kitap
Reklam
- Çok mutsuzum Olric. + Neden efendim? - Çünkü büyüdük.
1000k
Bugün de mutlu gözüktük. Görev tamam!
"Ezberimden çıkmayan bir şarkı gibisin."
Aşk
Sahtedir hep sıfatlar
1000k
Reklam