Bᵕ̈

Bᵕ̈
@fallingtheedarknesss
Safe place︎ ____________________________ Sadece kitaplarla ilgili mesajlara cevap veriyorum.
Acı ve mutluluk birbirine zıt kavramlardı ama ikisini aynı anda bana hissettirebilen tek kişiydi.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Reklam
"Sürekli gülüyorum çünkü herkes beni böyle hatırlasın istiyorum. Gülüyorum çünkü mutlu olduğuma kendimi de inandırmak istiyorum."
Sayfa 220·Kitabı okudu
"Bir gün sormuştum ona, "Güneş neye benzer," diye. Ve o, dudaklarımdaki gülüşüme baktı. Hiç konuşmadı ama aslında birçok şey söyledi."
Sayfa 195·Kitabı okudu
Oysaki bilmiyordu, ben inansam bile artık sona gelmiştim. Veda bizim için çok yakındı.
Sayfa 193·Kitabı okudu
Belki de ölüm, o kadar kötü değildir.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam