Bᵕ̈

Bᵕ̈
@fallingtheedarknesss
Safe place︎ ____________________________ Sadece kitaplarla ilgili mesajlara cevap veriyorum.
Hangimiz başımıza gelenleri hak ediyorduk ki? İçinde yaşadığımız dünyanın kanunu buydu, birileri hep haksızlığa uğrayan taraf olmaya mahkumdu.
Sayfa 34·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse benim için suskun biri diyemesin çünkü yaşadığım dünyada susmak, suçların en büyüğü.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Tutmuyorsa hayat elimden, ben o hayatı peşimden koşturmasını bilirim.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Gözlerini bir aynaya benzettiyim kız, gözlerindeki tüm aynaları kırarak bana bakıyordu.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Ben bu kızın acısıyla nefessiz kalıyordum. Ben bu kızın kanıyla kanıyordum. Ben bu kızı kaybetmek istemiyordum. Evet, gerçek şu ki ben bu kızı hayatımın her karesinde istiyordum. Bu duygu basit bir hoşlanma olamazdı. Hoşlanmadan daha büyük ve yakıcı bir duyguydu.
Sayfa 13·Kitabı okudu