1938..

1938..
@farfarfaraway
Her yerimde karlar var..
Dondurmanın içine ne koyacaklarını şaşırdılar artık yaa..Dondurmanın içine dondurma koyduk diye reklam yapacaklar nerdeyse.fsfsfsgsgsgsfsf
Reklam
Hani kendin ol diyorsunuz yaa..Evet haklısınız...Ama eğer kendimiz gibi olursak bi çok kişi işinden ya kovulur ya istifa eder..
Misafirin çocukları biraz yaramazlık yapınca savunuruz ..Bırak yapsınlar çocuk onlar .. Kendi çocuklarımız evde aynısını yapınca terlik trafiği için kule lazım oluyo ..;)
Bana bir masal anlat baba, içinde insanlar olmasın..