1938..

1938..
@farfarfaraway
Her yerimde karlar var..
Hani kendin ol diyorsunuz yaa..Evet haklısınız...Ama eğer kendimiz gibi olursak bi çok kişi işinden ya kovulur ya istifa eder..
Reklam
Misafirin çocukları biraz yaramazlık yapınca savunuruz ..Bırak yapsınlar çocuk onlar .. Kendi çocuklarımız evde aynısını yapınca terlik trafiği için kule lazım oluyo ..;)
Bana bir masal anlat baba, içinde insanlar olmasın..
Hic bir zaman sigara icmeyenleri kıskanmadım.. Uzun süre içip bırakanları çok kıskanıyorum ama..