Fatma Aydın

-Bütün bunların sebebi ne Adam? -Zaman. Ya da biz, kendimiz. Çünkü zaman yoktur, geçen biziz. Biz geçerken, gitme vakti de geldi.
Sayfa 216·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başka bir hayatta düğme olarak dünyaya gelsem keşke. Herhangi bir düğme. Don düğmesi bile olur. İnsan olup sefil gibi çile çekmekten iyidir.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Her önüne gelenin yumruk attığı bir kum torbası olmak istemiyorum.
İnsan affedince herşeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu?
Sayfa 120·Kitabı okudu