Aslında çok fazla klasik okuyan biri değilim. Hatta yakın zaman kadar çok kitap okuyan da biri olduğum söylenemez. Bu yüzden incelemelerde tedbirli olmaya ve yanlış yönlendirmede bulunmamaya dikkat ediyorum. Şahsen başladığım kitabı bitirme takıntım olmasa yarıda bırakırdım. Ama dediğim gibi belki de benimle alakalı bir durumdur, belki de kitap birçok insana göre şaheserdir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk başladığımda bir elli sayfa anlamaya ve kurguya alışmaya çalıştım. Sonrasındaki akıp gitti. Okumaktan pişman olmayacağınızı düşündüğüm bir kitap. İlk defa bu seriden bir kitap okuyorum. Sanırım devamı gelecek.