Fatih YILMAZ

Bana kalırsa insanlar sadece öğlene kadar çalışmalı. Öğleden sonra da dere kenarına gidip, resim yapmalı, felsefe yapmalı, tartışmalı. İnsanlık ancak böyle gelişir zaten insan 70 sene bir ev almak için çalışır mı?
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar konusunda daha az, Fikirler konusunda daha çok meraklı olun. - Marie Curie
Önemli olan hayatta çok şeye sahip olmak değil az şeye ihtiyaç duymaktır.
Belki kralında kralcıya ihtiyacı vardı !
En büyük başarısızlıklar ders çıkartmadıklarımızdır.
Felsefe