Her yerde ve hiç durmadan "seçmek" fiilinin en büyük özgürlük olduğunu söyleyen hâkim dünya, insan seçimlerinin dışında gerçekleşen bir ırka mensup olma halini, katı ve ırkçı bir "din" haline getiren hastalıklı sapkın Yahudileri neden baş tacı ediyor? Seçmek övüldüğü gibi erdemse, seçmenin mümkün olmadığı bu ideolojinin mahkûm edilmemesi tuhaf değil mi?