fatma

fatma
@fatma5234
sevgili yazarımın da dediği gibi: Allah kitaptan ayırmasın.
Hiçbir şey olmamış gibi davrandığımız ama çok şeyin olduğu o anlar…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2025 yılı içinde sevebileceğim yeni bir şiirle hiç karşılaşmamışım! Ne büyük bir bahtsızlık!
Zamanda geriye gitmenin yolu günlük tutmak galiba. 10 yıllık bir deftere, olaylara bakmak bugün hala aynı hissettiriyorsa zamanda geriye gitmek mümkün bence. Ama gidince yapılacak bir şey yok. Sadece birkaç ders çıkarılabilir: Hiç ummadığın şeyler olacak, çok da şey yapmamak lazımmış…
neler istiyorduk neler verildi bize nelerden kaçıyorduk neyin kucağına düştük sevgili günlüğüm… 16.01.2022
çünkü iki yüzüyle karşına çıkar hayat