DarkTornado13

Black
"Çünkü ev sen olmayınca çok boş geliyor.Çünkü önüme gelen herkesle kavga etmeye başladım.Çünkü günlerdir senin yatağında yatıyorum.Çünkü manyak gibi senin tişörtünü koklayıp duruyorum.Çünkü dakikada üç kez telefonumdaki resmine bakıyorum.Çünkü bombok durumdayım.Çünkü seni acayip özledim."Yutkundu."Bunlar yeterli mi?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Black
benimle yaşlandılar, ama benden önce öldüler 'Anılar'..
Black
O sokaktan her geçtiğimde kalbim hızla çarpıyor.. Gözlerim gözlerine değeceği anı beklemekte buluyorum kendimi, korkuyla her defasında... Bir heyecan bedenimi sarıyor.. Bir iki üç saniye.. O gelmedi.. Ben durmadım.. Zaman geçti.. Geçiyor... Ama içimden hala geçmiyor... Geleceğini sayan saat tik tak tik tak sesleri kulağıma işledi.. Bir şey duyamaz oldum..
1000Kitap