"İnsanın belki de hayatına gelebilecek en güzel ve özel şey ona sevildiği ni doyasıya hissettirecek birini bulmasıydı. Bunun nerede, nasıl ve hangi yaşta başımıza geleceğini asla bilemezdik. Gerçi bu o kadar da önemli değildi çünkü o insanı bulduğunu anladığında ne zamanın ne de yaşın hiçbir önemi yoktu."
"Hayatımıza girip çıkan insanların her zaman bir nedeni vardı. Onlarla karşılaşmamız asla tesadüf değildi. Bazıları bize neyin doğru neyin yanlış olduğunu gösterirdi, bazıları ise ön yargılarımızı kırardı."