"Şu günbatımını izlerken bile aklına yalnızca onu getirirsin. Keşke burada olsaydı, dersin ve bütün bunları düşünürken, hissederken bir başkasını yara bandı yapmamalısın. Çünkü yara bandı sadece yaranın üstünü kapatır, onu iyileştirmez. Oysa yaranın nefes alması, kabuk bağlaması gerekir. Gizlenmesi değil."