"Bazen üstünü kapattığın bir yaranın aslında hâlâ çok acıdığını fark ediyordun ve bu seni daha çok incitiyordu. Sanki her şeyi yeniden yaşıyormuşsun gibi hissediyordun. Üstünden ne kadar zaman geçse de o yaranın hâlâ ilk günkü gibi kanadığını görüyordun."
"İnsan her daim iki seçeneğin arasında kalmaya mahkumdu. İyi ya da kötü, doğru ya da yanlış, beyaz ya da siyah... Ortası yoktu. Seçimler yapar, sonra da yaptığı seçimlerin sonuçlarıyla yaşardı."