"Ben bir filozof değilim. Ben bir kral da değilim. Ben neysem oyum! Belki daha iyi biri olmak istiyorum. Ama daha iyi de olsa, bir başkası olmak istemiyorum. Çünkü ben, ben olarak yaratılmış olmaktan memnunum ve ben, zaten bir başkasıyım."
Kendimi mutlu hissetmediğim günlerde, benden neşeli şarkılar söylememi beklediler. İçimde mutluluktan ve heyecandan sarı kelebekler uçuşurken, oturup bir köşede sicim gibi gözyaşları dökmemi istediler...
Ne hissettiğimin onlar için hiçbir önemi yoktu çünkü. Ne hissetmem gerektiğinin bile öğretmeye çalıştılar.