-Gidelim mi?
+Nereye?
-Nereye olacak tabii ki de kütüphaneye.
+ Sıkılmadın mı?
-Kitaplardan mı?
+Benden.
-Kitaplardan vazgeçtiğim zaman senden
vazgeçeceğim.
+Ne bu inat?
-Bende sana soracaktım. Ne bu inat? Allah
aşkına, gel sana kitap alayım.
+Tavladın yine beni.
-Ustan işi biliyor.
-Öldüğümde mezarımı papatyalarla
doldurur musun?
+Bunu yapamam milen.
-Neden?
+Öldüğün gün bütün papatyalar
solmus olucak.
-Hadi ama Pedro senden tek birşey
istiyorum.
+Kapat su konuyo milen, düşüncesi
bile kötü.
Franz Kafka - Milenaya Mektuplar
"Kimsenin en sevdiği değilim kaybetmekten korktuğu biri de olmadım aranılan,merak edilen, özlenilen hiç değilim bensiz herşey olabiliyor dünya bensiz de dünyaydı darılmadım."