》ÑAPÍĞMM...《

》ÑAPÍĞMM...《
@fatma_5050
Ne blim
Lise die bi yer️
HALA YAŞIYOZ MİKİİ
155 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Demek ki neymiş, - Hayallerle yaşayanı - Gerçekler üzermiş...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir araya gelmemiz mümkün değilse, neden çıktın karşıma..?
Her şeyin sonunda en büyük acılarınız, en büyük güçlerinize dönüşür..!
Mesele canımın yanması değildi... Yakanın canım olmasıydı.......................
Kulaklık= Takılı Kalp= Kırık Duyguların= Yıkık O= Başkasıyla Aklın= Onda "💔"