》ÑAPÍĞMM...《

》ÑAPÍĞMM...《
@fatma_5050
Ne blim
Lise die bi yer️
HALA YAŞIYOZ MİKİİ
155 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hikaye sonra erdi çünkü; *prens prensesden vazgeçti...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insana yapılacak en büyük kötülük, "önce ona umut verip sonra bırakıp gitmektir"
Yolun sonu nereye çıkarsa çıksın hiçbir şeyden vazgeçmeyin. Çünkü hayat çok kısa...
@melek_50
Hamam böcekleri 8 gün kafasız yaşaya biliyormuş Oda birşey mi benim knkm 14 yıldır beyinsiz ama maşallah turp gibi 😂
Herkesin vardır elbet bir hikayesi Ama mutlu sonra bitmeyen..!