Senden özür diliyorum ama artık seni sevmiyorum,maddem
"Her şey bir mesaj ile bitti"
Benimde sana vericek bir sevgim kalmadı, İstediğini kişilerle gez,kimle oluyorsan ol Umrumda değil,
Artık eskide kaldı bu zırvalamalar.çünkü bu yazdıklarım sana beni hiç tanımamış olan sana...