Biraz geç oldu ama harika bir kitaptı.. Tam bir nasihatler kitabı ama sadra şifa nasihatler.. İnsanın kendi içine doğru derinleşip yürümediği hiç bir yolu yolculuktan saymam ben.. Ama bu kitabı okurken çok yürüdüm çok yoruldum derinleştim ve memnun oldum. 🌼
Mürsel GündoğduMüderris
"Yola revan olmaya alıştı mı insan ömür boyu yolun kölesi olurmuş, şimdi daha iyi anlıyordum. Her umudun başka bir umuda gebe olduğunu, her kaderin başka bir kadere göçebe olduğunu ve insanın bilinmezlikler içinde bir körebe olduğunu tefekkür ederek gidiyordum.."