Yüreğideliziyan

Yüreğideliziyan
@fatmaclk_
Yazık olur bu düş yarı kalırsa..
"Aklı olan kimse kendine demelidir ki benim sermayem, yalnızca ömrümdür. Başka bir şeyim yoktur. Bu sermaye o kadar değerlidir ki, verilen her nefes artık hiçbir şekilde ele geçmez."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Reklam
"Kötü sandığın çok şey vardır ki senin için iyidir. İyi sandığın çok şey vardır ki senin için kötüdür.
Sayfa 128·Kitabı okudu
"Bilirsin ki ilim, gönlün bütün hücrelerinin sadece kendisiyle dertlenmessini arzu eder evladım."
Sayfa 108·Kitabı okudu
" Allah her yerde hazırdır.. Nerede kendini O'na daha yakın hissediyorsan ona bakmalısın. Bir yetimle ilgilenince ya da bir evsize barınak sağladığında veya bir hasta ziyaretinde ya da kırık bir kalbe merhem olurken.. Kalbinle süpür Hakk'ın kapısının önünü ta ki O'nun gerçek aşığı olasın..