Yüreğideliziyan

Yüreğideliziyan
@fatmaclk_
Yazık olur bu düş yarı kalırsa..
“Çünkü içim, mâkul bir saatte uyuyabilecek kadar huzura kavuşmadı henüz..”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kendimle hesaplaştığım o anlarda iyice anladım ki ilim tahsil etmek, insanın nefsiyle yüzleşmesinden, ahlakını güzelleştirmesinden ve ilmiyle amel etmesinden çok daha kolaymış.."
Sayfa 56·Kitabı okudu
"Yemin olsun ki insanın yüzünde bir şehir taşıyacağınabu bu kadar yakinen şahit olmamıştım. "
Sayfa 25·Kitabı okudu
Aşk
"yolculuğum iyice yabancılaştığım içime doğruydu."
Sayfa 11·Kitabı okudu