Ona bakılırsa hepimiz yazgımızdan yakınan, yaşama sevinci olmayan insanlarız. Aslında yanılıyor da denemez. İlk bakışta gerçekten de öyle hissediliyor, yüzümüzden düşen bin parça.
İnsanı muhteşem yapan sevinç ve mutlulukmuş! Yürek, aşk ile nasıl da yanarmış meğer... Sanki yüreğin erir de bir başkasının yüreğine dökülmek ister gibi... Neşe hükmetsin istersin; kahkahalar işitmek istersin yankılanırcasına... Ve bu mutluluk ne kadar bulaşıcıymış!