"Gel diyememek ne acı
Oysa 3 harf
Ne kadar zamanımı alır ki?
Bir de dön kelimesi var mesela
Ağızdan bir türlü çıkmayan
Neden zor sunuz böyle?
Gel ve dön bana
Ben bayram edeyim
Arifeden ayakkabılarını saklamış çocuklar gibi
Gel de hasret gidereyim
Bayramlar olsun ömrüme
Ömrümü şenlik edeyim
Senlik edeyim, sen edeyim
Bir gün tekrar düşersem aklına
Yüreğin tekrar adımı anarsa
Belki en mutlu anında bir notada bulursun beni Aklında olsun
Ben unuttuğun yerdeyim."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bana hatıralar lazım
Hatırlayabilmem lazım nefesini
Bana bir hatıra bağışla
Gideceğini biliyorum
Beni onlarla baş başa bırak
Bir koku olsun sen olan
Ve ben sana yolculuk edeyim
Savaşın galibi sensin biliyorum
Ben kaybetmeyi de severim
Sen bana birkaç anı bırak giderken
Serpiştir şehrin sokaklarına
Ara yollardaki kaldırımlara
Seni yaşamaya ihtiyacım var
Bana içinde sen olan sensizliği bırak
Hadi git..."
"Sevmek demişti, olmadığın her yerde
gözlerine tanık olmak gibi.
Sonra ayrılık diye ekledi
O da aşkın bir parçasıydı
Aşkın yan etkisi kaçamadığın kader dedi
Ve ben sadece boyun eğebildim
Tam birkaç cümle kurayım dedim
Ağzımdan seni seviyorum çıktı
Alışkanlık işte,
ben başka bir cümle bilemedim ki
O da gitti herkes bildiği işi sevdi..."