Sadakat kavramı etik çerçevenizde yer alıyorsa kesinlikle okumamanızı tavsiye ediyorum. Bu cümlenin altını çiziyorum çünkü en rahatsız edici şey buydu. Genel olay kurgusu sizi kolları arasında tutsa da ana karakterler arası duygusal ilişki anlayışı berbattı. İki kitaplık serinin ikinci kitabı ve sonu inanılmaz derece de havada bitirilmiş. Kitap boyunca beklenti yuvarlanıp yuvarlanıp sonunda bir çığa dönüştü ve sonunda tatmin ettiği tek şeyse hayalkırıklığıydı. Yazım tarzına gelirsek vurucu cümle olmamasına rağmen sıklıkla cümleler alt alta sıralanmış, kitap bu şekilde doldurulmuş gibiydi. Evet, oldukça basit bir dili var, akıcı ama maalesef bendeki artıları eksilerini karşılamadı. Aklımda orta çizgisine mesafesi olan gençlik serisi olarak kalacak.