Fayik Cere

Fayik Cere
@fayik
Ben hayatımda kitap okumayı ilk okul 3. sınfta başladım ve cok cok cok seviyorum . ve hala da okuyorum.
öğrenci
lise
Batman
Batman
3 okur puanı
Haziran 2014 tarihinde katıldı

Fayik Cere

, bir kitap okudu
Puan vermedi·478 syf.·
2014 670. kitabı
Milly Johnson
8.4/10 · 39 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fayik Cere

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2014 665. kitabı
Mürvet Sarıyıldız
7.9/10 · 142 okunma