Fayik Cere

Fayik Cere
@fayik
Ben hayatımda kitap okumayı ilk okul 3. sınfta başladım ve cok cok cok seviyorum . ve hala da okuyorum.
öğrenci
lise
Batman
Batman
3 okur puanı
Haziran 2014 tarihinde katıldı

Fayik Cere

, bir kitap okudu
Puan vermedi·574 syf.·
2014 646. kitabı
Maeve Binchy
8.2/10 · 1.005 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fayik Cere

, bir kitap okudu
Puan vermedi·765 syf.·
2014 640. kitabı
Demet Altınyeleklioğlu
7.9/10 · 1.019 okunma