İnsanın biraz daha içindedir bence azın içinde çoğu bulabiliyorsa huzurludur bence. Doyumsuz insanlar hiç bir zaman mutlu olamazlar ama ailen yanındaysa, sevdiğin işi yapıyor ve elin eline bakmayacak kadar para kazanıyorsan, sağlığında yerindeyse mutluluk bence oradadır.