dilara

dilara
@fearlesssssssss
Hayatın amacı ölümdür.
Hayal gücüm hep bir şenliğin coşkusu içindeydi ; istediğimi düşünmekte özgürdüm.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey umrumda değil; yüreğimdeki son tel de koptu.
Delirmenin insanı yaşattığı söylenir. En azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir.
Konuşmaya ve cevap vermeye layık bir insanla karşılaşamamak
İntikam almak bireyseldir, cezalandırmak Tanrı’nın işidir. (Toplum) İntikam almak için cezalandırmak yerine iyiliğe yöneltmek için düzeltmelidir.