Futbolun efsaneleri ile yapmış olduğu görüşmeleri, gezdiği ülkeleri, şehirleri, Güney Amerikayı edebi bir dille çok güzel aktarmış. Çok akıcı keyifli bir kitaptı.
Tam bir başucu niteliğinde bir kitap.Erkeklerin bebeklikten itibaren yüceltildiğini,kadınların ise hep kısıtlandığını çok güzel bir şekilde ifade etmiş.Öncelikle bu konuda bir farkındalık içine girilmesi gerekmekte olduğunu düşünüyorum.Kendi çekirdek ailemizden başlayarak bir toplumsal bilinç oluşması gerekmektedir.Böylece,kadının daha da özgürleşeceğini ve kadının özgürleşmesiyle toplumunda özgürleşeceğine inanıyorum.
İyilik ile kötülüğün yüzyıllardır süre gelmekte olan çekişmesini Salinas vadisindeki yaşamlar üzerinden çok güzel anlatmış.Kitabı okumaya başladıktan sonra kitabın hiç bitmesini istemiyorsunuz,ama o kadar sürükleyici bir kitap ki elinizden bırakamıyorsunuz.Kitabı okurken Dogville filmini de hatırlattı bana.Tek kelime yeterli kitap için:Timşel...