Deniz

Deniz
@fecer
Çelişkilerle doludur insanın içi bu yüzden pek fazla ağrır durur kalp.Gitmekle kalmak arasında, dönmekle dönmemek arasinda bocalarsın kimi zaman.Dönsen ölürsün, ölsen dönmezsin kararından.Artilarla eksikleri toplayıp çıkarırsın birbirinden, kederinle çarpar ama yine kendine bürünürsün. Çünkü artilarin fazla çıktığında hangisini boş versem dersin, eksilerin çoğaldığında neyi unuttum diye hep başa dönersin. Ancak kaybetme pahasına da olsa ne istediğini bilmeli insan, net olmalı, samimi olmalı.Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz ya hani işte tam da bu yüzden kişi doğru ve açık olmalıdır.