Denediysen ve olmadiysa, çabaladıysan ve başaramadıysan,eline bir kova alıp serptiysen yangın yerine belki söner diye, bir güneşi kucaklayıp koyabildiysen karanlığının çaprazına olmadıysa yine de çok da üzülme . Yorgunluğu güzeldir çünkü, " içim rahat" diyebilmenin ve bilhassa sen değil korkaklar çekmeli bu dünyanın kahrını.