"Önemli olan, sonra olacakları düşünmeden şimdi yaşadığın şeyin tadına varmak. Üzerinde yürüdüğün yolun, rüzgarda dans eden ağaçların, baktığımız her yerde bize gülümseyen hayatın tadını çıkar. Sessizliğin şarkısını dinle. Etrafındaki kokuları içine çek, adımlarının ritmiyle kasılıp gevşeyen kaslarını hisset ve bütün bu sevginin kalbine doluşuna tanıklık et.
İşte mutluluk bu...
Mutluluğu uzakta aramana gerek yok, mutluluk yaşadığın anda. Şu an burada yaşadığın gerçekten başka bir gerçek yok. "
"Gelecek diye bir şey yok, tek gerçek şimdiki zaman!
Dikkatini şu an var olana odakladığında ânı yaşarsın. Oysa düşüncelerin esiri olduğunda kaygı içinde ya geçmişte ya da gelecekte yaşarsın. "
"Geçmişte yaşadığın ve sana acı veren ayrılıkları unutman gerekmiyor. Sadece onların arkasına saklanmaktan vazgeç ve alman gereken dersleri al.
Ne düşünüyorsan hayatına da onu çekiyorsun. Acı çekmekten duyduğun korku yüzünden kimseye dünyanın kapılarını açmıyorsun. Kapılarını kilitlediğinde ise kendini de oraya hapsediyorsun. "