"Yoo, öyle demek istemedim.
Şehirler değişir, semtler insanlar değişir. Bunu anlayacak kadar çok şey gördüm hayatta."
"Ama yozlaşma..."
"Biz bu kelimeyi pek kullanmayız.
Kime, neye göre yozlaşma? İzafi bir şeydir bu..."
Ve bunca kötülük unutulacak mı?
Diye düşünürken..
Sonra şu ayet geldi aklıma;
𝗩𝗲 𝗺â 𝗸â𝗻𝗲 𝗥𝗮𝗯𝗯𝘂𝗸𝗲 𝗻𝗲𝘀𝗶𝘆𝘆â
"Senin Rabbin hiç bir şeyi unutacak değildir."
|𝗠𝗲𝗿𝘆𝗲𝗺 𝟲𝟰|