zülal

zülal
@fezulall__
yıldızlara aşığım
“pastadan daha iyi bir şey keşfettim.” “hayır etmedin.” dedi çocuk. “ettim.” diye yanıtladı köstebek “neymiş?” “sarılmak. etkisi daha uzun sürüyor.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-“arkadaşlarınlayken hiç bir şey yapmasan bile hiç bir şey yapmamış olmuyorsun, değil mi?” diye sordu çocuk. -“doğru.” dedi köstebek.
çok tuhaf değil mi? sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.
"hepiniz ne kadar sıradan olduğumu anlayacaksınız diye endişeleniyorum bazen," dedi çocuk. "sevilmek için olağanüstü olman gerekmez," dedi köstebek.