Oldukça tatlı ve güzel bir kitaptı. Nazla yağızın ağız dalaşlarını beğenerek okudum. Oldukça güzel kurgulanmış diyalogları vardı, hazır cavaplılıkları çok hoştu. Yağızın evlenme teklifinde söyledikleri gerçekten etkileyiciydi. Kitabın beğenmediğim tarafı ailelerin çok az yerde anlatılmasıydı. Aileler daha baskın olsa iyi olurdu. Ama genel itibariyle güzel bir kitap.