Sevgi bir bakış , bir gülüş müydü bazen ;bir akış bir koşuş muydu ?
Sevgi gönül kumaşında bir nakış mıydı,açıkken göz bebeğimize yerleşen de
Göz yumduğumuzda gönlümüze düşen de sevgi değil miydi bir vakitler
Uykumuzu en sen ne zaman terk etmiştik sevgiyi düşünmek adına??En son sevgi şiirini hangi gecede okumuştuk?
Sevgi bir sigara dumanında, bir tren düdüğünde bir dalganın en son hışırtısında ve bir turnanın kanadında mı kalmıştı...??