"Saatlerdir kendi içimde yürüyorum, henüz kimseye rastlamadım." R.M.Rilke
Peyzaj Mimarı
Daha iyi bir dünyayı hayal etmeyi öğrettiği için kitaplara teşekkür ederim. Kurgularım olmasa geleceğim koskoca bir HİÇ olurdu. Kendime de bir teşekkür edeyim bu arada.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hatırlıyorum da, bir gün SEN, 1k'ya şöyle bi 15 gün girmezsen, seni 'takip eden' iyi niyetli insanlar bile olsa, zihinlerde bir uğursuzluk vardır, her zaman seni unuturlar... Belki hayatlarında birçok şeye bile geç kalmışlardır, DEMİŞTİN.
- !..