İnsanları anladı mı Tayyar Abi?
Kötü insanların yeri olmadığı için bu dünyada, kalan bir avuç biz iyi insanlar da Covid19 için acı çektik; işimizden olduk, eve kapandık ve iyi hayallerimizden şüphe duyduk, nitekim kurunun yanında yaş olarak yandık. Onlar da artık bilsinler, bu dünyada ZARURİ EŞYAMIZ hırslarımız değil, bir karıncanın da bizim kadar şaşmaz bir hakkı olduğudur evrende.