Yaşamı boyunca pek çok kez fark etmişti Veronika, tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyorlarmış gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
Eğer yeniden başlayabildeydim hayata,
İkincisinde daha çok hata yapardım.
Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.
Neşeli olurdum ilkinde olmadığı kadar.
Çok az şeyi ciddiyetle yapardım.
Elbette mutlu anlatım oldu ama
Yeniden başlayabilseydim eğer yanlız mutlu anlarım olurdu.
Farkındamısınız yaşam budur zaten;
Anlar, sadece anlar... Sizde anı yaşayın.