Filizlty

Filizlty
@filizsnst
Olaylara onun penceresinden bakabilmek, aramızdaki dengeyi yeniden kurmamı sağladı. Artık bir güç mücadelesi yoktu, sadece anlayış vardı.
Sayfa 131·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Meğer aşk bir savaşmış, kazananı zaten yokmuş…
Sayfa 109·Kitabı okudu
Saf değilim ama insanların her dediğine kolay inanıyorum galiba.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Sende hissettiğim duyguları başkasında hissetmek istemiyorum.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Screenshotlar birikir ayrılığın her ertesinde.
Sayfa 71·Kitabı okudu