Filiz uslu

Filiz uslu
@filizuslu
Kapı aralığında baktığımda görebildiğim en güzel şeydir yaşamak
Yaşamım boyunca kalbim hiç bu kadar ağrımamıştı. Hiç bir şey yapmamak bu denli ağrıma gitmemişti...
Deprem
Patronun gereksiz oğlu isimli okura yanıt verildi
Filiz uslu
Utanırmış yeni fark ettik:(