Emin olun kalmıyor kimse. Herkes gidiyor.
"Yanındayım " diyenler 'GİDİYOR'
"Birlikte aşacağız " diyenler ' GİDİYOR'
"Seni seviyorum " diyenler asıl onlar kalmıyor "GİDİYOR'
ve olan yine umutlanan ruhuna ve sevmeye, değer vermeye meğilli gönlüne oluyor.
-F.O.