Kitabı beğenmedim ama gayet akıcı ara ara da yüzünüzü güldürmekten öteye geçemiyor. (devamında spoiler bulabilirsiniz) siv in ebeveynlik sorunlarından kaçışı, tormod ve siv arasındaki iletişimsizlik bunlar nadir konular değil. Bu noktada yazarın sanki ille de bi uçarılık yapıyım diyip ortaya kili atmış olduğunu düşünüyorum. Kil neyi temsil ediyordu, tormod niye en sonda helene i verdi bunlar benim için muallakta kaldı. İnsanların birbiriyle doğru düzgün iletişime geçmemesi beni çıldırttı hele tormodun köpeği arka bahçede gömülü bulduğunu sive söylememesi hatta siv ona olanları anlattıktan sonra bile söylememesini en son kuzey insanının iletişimsizliğidir diye düşündüm.