Firdevs

Yaşamını boşa mı harcamıştı? Ve şimdi yaşamını aynı şekile harcamaya devam etmesinin bir anlamı var mıydı?
Sayfa 157·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer insan ölülerle yaşamayı öğrenecekse, önce yaşayanlarla yaşamayı öğrenmelidir.
Sayfa 155·Kitabı okuyor
Hepimizde ölüme ilişkin bir miktar kaygı kalır. Kendini tanımanın bedelidir bu.
Sayfa 135·Kitabı okuyor
Yaşanmamış yaşam ya da gerçekleştirilmemiş potansiyel ne kadar fazlaysa kişinin ölüm kaygısı da o kadar büyük olur.
Sayfa 135·Kitabı okuyor
“…Güneşin batışını görmekten üzüntü duyduğun için doğuşunu izlemekten zevk almayı reddetmek gibi bir şey bu.”
Sayfa 122·Kitabı okuyor