Firdevs

“Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır: ‘Öldü’.”
Reklam
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi? Gördügü halde görmeyen körler.
İnsanların neler yapabilecekleri önceden asla bilinmez.
Bugün bugündür, yarın da yarın, ben bugünden sorumluyum, yarından değil.
Sayfa 253·Kitabı okudu
Dünya tüm anlamını yitirdiğinde gözyaşlarının ne anlamı vardır...
Reklam