Bir konu seni rahatsız ettiğinde üzerinden 24 saat geçmesini bekle. O olayla ilgili hâlâ rahatsızlık duyuyorsan ne olursa olsun konuşmalısın. Yazılı veya yüz yüze, hiç fark etmez.
Bir sorun varken sorunu ifade etmezsen aslında karşındaki insanın senin için yapabileceklerini de kısıtlıyorsun. Çünkü iyi niyetli insanlar da bazen hatalı davranabilirler. Onlara kendimiz için doğru olanı bizim öğretmemiz lazım, biz sustuğumuz zaman onlar bilmeden aynı şekilde davranmaya devam edeceklerdir.
Ortada bir sorun varken sorunu çıkaran insana, “Her şey yolunda, bir sorun yok,” dersem bu kendi hakkıma girmek ve kendime yaptığım bir nevi düşmanlıktır.