Kaza olsa; “Kazada öldü.” derdim. Hastalıktan ölse; “Hasta oldu öldü.” derdim. Nasıl diyeyim öldürüldü! İnsanların, “Başın sağ olsun.” Demeden “Niye?” diye sormasına mı katlanayım yoksa onu bile isteye vuran kişiyle aynı hayata tutunmaya mı çalışayım!