B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
Bence cehennem sevmek imkansızlığından doğan derin bir acıdır.
Reklam
Gece uykuya dalmadan önce " Gerekeni yapmadım " düşüncesi aklına gelirse hemen kalk yap.
..sevgi eğitici bir güçtür, ancak elde edilmesi zor, aşırı çaba isteyen bir iştir. Çünkü belirli bir an için değil,sonuna kadar sevebilmek gerekir.
Sana sesleniyorum insanoğlu, hayvanlara hükmetmeye kalkışma, onlar günahsızdır ...